SEO je proces

SEO je proces optimalizácie. Merateľný a konkrétny.

SEO optimalizácia nie je analýza. Vy potrebujete akčný plán toho, čo na webe potrebujete reálne urobiť tu a teraz. Váš web je konkrétny a potrebuje konkrétne opatrenia. Analýza je zistenie stavu. Vy ale chcete optimalizovať. A optimalizácia je proces. Dajte si pozor na to, či ste chceli skutočne analýzu alebo skor optimalizáciu, ktorej je analýza len súčasťou.

SEO optimalizácia je proces a znamená v praxi nasledovné:

  1. Stanovenie konkrétnych referenčných hodnôt z bezplatných kanálov – v našom prípade vyhľadávačov Google, Zoznam, Azet, Yahoo, Bing atď. (Spomínaná analýza stavu)
  2. Zapracovanie opatrení na Vašom konkrétnom webe t.j. žiadne všeobecné bla bla bla o tom ako funguje Google a ako má zložitý algoritmus. Vy potrebujete vedieť, čo na Vašom konkrétnom webe má byť zapracované.
  3. Čas je dôležitý faktor. Ako sa menia dopyty užívateľov? Súvisia tieto zmeny s Vašou ponukou? Hraničí to síce skôr s obsahovou stratégiou, ale so SEO to má tiež súvis. Veľký súvis.

Výsledok SEO optimalizácie:

  1. Zvyšovanie počtu „Hodnotnej návštevnosti“ z vyhľadávačov Google atď. + dopĺňanie remarketingových zoznamov o ďalších hodnotných „členov“.
  2. Množenie vstupných stránok, na ktoré takýto návštevníci prichádzajú (Bounce Rate nemusí byť za každú cenu pod 40%! Hodnota môže byť pokojne vysoká, prečo – čítajte viac o Bounce Rate)
  3. A to všetko voči Vašim cieľom, ktoré máte (dúfam:) už definované


Môže byť užitočné aj:

Bounce Rate nad 65% ? No a čo!

Prečo máte web?

Decor image